Sveučilište u Splitu Pomorski fakultet Zavod za nautiku
Citirajte ovaj rad
Roso, I. (2021). Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso, I. (2021). 'Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso I. Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
I. Roso, "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412