University of Split Faculty of Maritime Studies Department of nautical studies
Cite this document
Roso, I. (2021). Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso, I. (2021). 'Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu', Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
Roso I. Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412
I. Roso, "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu", Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412