Sveučilište u Splitu Pomorski fakultet Zavod za menadžment pomorskih tehnologija
Citirajte ovaj rad
Čala, K. (2017). Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala, Katarina. "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala, Katarina. "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala, K. (2017). 'Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala K. Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2017 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
K. Čala, "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416