prikaz prve stranice dokumenta Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma
No public access
undergraduate thesis
Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma

Čala, Katarina
University of Split
Faculty of Maritime Studies
Department of maritime systems and processes

Cite this document

Čala, K. (2017). Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416

Čala, Katarina. "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416

Čala, Katarina. "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416

Čala, K. (2017). 'Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, accessed 29 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416

Čala K. Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies; 2017 [cited 2020 October 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416

K. Čala, "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416

Islandora Bookmark - Please login to use this feature