Sveučilište u Splitu Pomorski fakultet Katedra za opće i zajedničke predmete
Citirajte ovaj rad
Terzić, N. (2018). Marketinški plan u pomorskim organizacijama (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:414616
Terzić, Nikolina. "Marketinški plan u pomorskim organizacijama." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:414616
Terzić, Nikolina. "Marketinški plan u pomorskim organizacijama." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:414616
Terzić, N. (2018). 'Marketinški plan u pomorskim organizacijama', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 04.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:414616
Terzić N. Marketinški plan u pomorskim organizacijama [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2018 [pristupljeno 04.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:414616
N. Terzić, "Marketinški plan u pomorskim organizacijama", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:414616