Sveučilište u Splitu Pomorski fakultet Zavod za menadžment pomorskih tehnologija
Citirajte ovaj rad
Turudić, N. (2017). Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić, Nino. "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić, Nino. "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić, N. (2017). 'Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić N. Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2017 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
N. Turudić, "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273