Rad nije dostupan
završni rad
Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije

Nino Turudić (2017)
Sveučilište u Splitu
Pomorski fakultet
Zavod za pomorske sustave i procese
Citirajte ovaj rad

Turudić, N. (2017). Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273

Turudić, Nino. "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273

Turudić, Nino. "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273

Turudić, N. (2017). 'Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273

Turudić N. Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2017 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273

N. Turudić, "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273