Sveučilište u Splitu Pomorski fakultet Zavod za menadžment pomorskih tehnologija
Citirajte ovaj rad
Martinčić, Ž. (2020). Strateški marketing u nautičkom turizmu (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244
Martinčić, Željko. "Strateški marketing u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244
Martinčić, Željko. "Strateški marketing u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244
Martinčić, Ž. (2020). 'Strateški marketing u nautičkom turizmu', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244
Martinčić Ž. Strateški marketing u nautičkom turizmu [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244
Ž. Martinčić, "Strateški marketing u nautičkom turizmu", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:326244