Rad nije dostupan
završni rad
Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu

Toni Mrkajić (2018)
Sveučilište u Splitu
Pomorski fakultet
Zavod za pomorske sustave i procese
Citirajte ovaj rad...

Mrkajić, T. (2018). Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572

Mrkajić, Toni. "Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572

Mrkajić, Toni. "Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572

Mrkajić, T. (2018). 'Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572

Mrkajić T. Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet; 2018 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572

T. Mrkajić, "Organizacija marketinga putem interneta u nautičkom turizmu", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Pomorski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:512572